orkest winkel's harmonie

Dirigent: Dianne Manneveld

Orkest Winkel's Harmnonie

Wat doet ons orkest?

Het groot orkest heeft een harmoniebezetting, dat wil zeggen dat het bestaat uit hout- en koperblazers, aangevuld met diverse slagwerksoorten, zoals drums en melodisch slagwerk.

Repeteren

Wij repeteren elke dinsdagavond van 20:00 tot 22:00 in zaal Beentjes aan de Dorpsstraat 88 te Winkel. Nieuwsgierig? Kom gerust eens kijken.

Concerten

Zo’n vier keer paar jaar geven we een concert. Soms doen we dat samen met een ander orkest uit de regio. Dat biedt een mooie gelegenheid om op een andere manier te spelen. Naast concerten doen we ook mee aan een of twee festivals.

Dirigent

Sinds december 2022 geeft Dianne Manneveld leiding aan Winkel’s Harmonie.

Serenades

Wij geven graag serenades voor mensen uit Winkel en Lutjewinkel die 50, 55, 60, 65 of nog meer jaren getrouwd zijn. Is er een andere bijzondere gelegenheid waarbij een serenade van ons gewenst is, dan is dat uiteraard altijd bespreekbaar. Heeft u familie die graag een serenade van onze vereniging zouden willen krijgen of wilt u eerst meer informatie, neem dan contact op

Wij zoeken leden voor ons orkest

Repetitietijden

Wij repeteren elke week op dinsdag van 20:00 tot 22:00.

Lidmaatschap

• Volwassenen EUR 240